Værd at vide inden du tilmelder dig/dit barn til Flakkebjerg Efterskole:

• Det er vores anbefaling, at man har set skolen inden man tilmelder sig, da man skal betale 2.000 kr. i pladsgebyr senest 10 dage efter tilmelding, hvis man bliver tilbudt en plads. Hvis disse ikke betales indenfor fristen, vil man blive slettet fra holdet.
  • Det er kun muligt at besøge skolen ved de annoncerede Åbent Hus arrangementer og Efterskolernes Dag og -Aften
  • Efterskole er også en frisk start og en mulighed for at udforske nye sider af sig selv. For at undgå at mange kender hinanden hjemmefra, er der en begrænsning på 5 elever fra hver skole. Hvis vi har optaget 5 fra samme skole, og man er den 6., kommer man på venteliste.
  • Hvis man får tilbudt en plads på Flakkebjerg Efterskole og siger ja tak til pladsen på en linje, er det ikke muligt at stå på venteliste til andre linjer. Det er derfor vigtigt, at man har interesse for den linje man skriver sig op til.
  • Da vi ikke modtager oplysninger fra CPR, er det vigtigt, at de oplysninger I udfylder, er korrekte. Vær OBS på at udfylde forældremyndighed på både mor og far korrekt. Vi beklager den manglende afkrydsningsmulighed for værger, forældre af samme køn mm. Det ligger ikke i vores hænder at ændre.

Download blanketter